Szakmai gyakorlatos élményeim

Egy végzős közgazdász élményei a kötelező szakmai gyakorlatról

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Másnap

2010.09.30. 09:57 szakmaigyak

 Ma sikerült beérnem fél 9 után, amikor 8-ra kéne járnom. Nem mintha ez bárkit is zavarna, bár a többi gyakornok mondta, hogy őket cseszegetik, ha késnek. Tegnap (vagy inkább ma) 4 után feküdtem le, ezért felkelni katasztrófa volt, ráadásul kurvára másnapos vagyok. Csak ma ne adjanak semmi munkát!

Szerencsére eddig jól telik a nap, voltam már a büfében, kajáltam, lementem a dohányzóba, cigi, egy kis facebook, blogok, egy jó másnapos szarás... Gyorsan el is telt 2 óra, innen már csak 2-őt kell kibírni a kajaszünetig, aztán már hasítok is a délutánba. Bár a vége a legrosszabb mindig. De igazából nem tudom mit fogok ma csinálni, legszívesebben benyomnék valami sorozatot, de az már a pofátlanság teteje lenne :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szakmaigyak.blog.hu/api/trackback/id/tr902334069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása